Friday, May 6, 2011

8 MEI.........


8 mei bermakna bagi aku..

ABAH..
Genap lah 2 tahun kau meninggalkan ku,pemergiannya betul2 membuatkan aku begitu sedih..walaupun masa begitu pantas berlalu,masih terniang2 difikiran nasihat abah,senymannya,jelingannya,kemarahannya betul2 membuatkan aku rindu.."bila aku tak de nanti,beljarlah rajin2..jadi lah orang,jangan jadi hantuuuu"tu la nasihat paling bermakna dari abah.....PadaMU TUHAN,aku bermohon..dosa abahku minta diampunkan..ku iringi doa,rahmatilah dia..tempatkanlah abah ku bersama kekasihMU..semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempat kan bersama para solihin(al-fatihah..)


MAK..
Kau la insan yang paling tabah..walaupun tak pernah jemu mendidik ku..menjaga ku sampai dewasa..kau la kekasih awal ku dan akhir..jasa mu tak dapat kubalas..Takkan pernah cukup waktu..Takkan pernah cukup perhatian
Takkan pernah cukup biaya..Takkan pernah cukup cinta..Bahkan Takkan pernah bisa Segala yang ku lakukan,unTuk membayar pengorbanan mak,Hanya doa yang bisa kuhantarkan..cinta,kasihku pada mu tak pernah pupus dihatiku..
Untukmu mak…
SELAMAT HARI IBU..

No comments:

Post a Comment